четвртак, 17. октобар 2019.

Javna komunikacija, masovna komunikacija i komunikacija u organizaciji



                                                      Javna komunikacija

Za razliku od grupne komunikacije, javna komunikacija podrazumeva veću grupu, sa više ljudi. Primeri javne komunikacije su intervjui, konferencija za štampu, gde imamo više ljudi koji pričaju o istoj temi i jedni drugima nameću svoja mišljenja, tribine

                               Резултат слика за javne tribine  



                                                              Masovna komunikacija 

je po pravilu jednosmerna i obuhvata veliki broj učesnika, bez obzira na profesionalni, starosni, polni ili bilo koji drugi status. To je organizovano prenošenje svih oblika informacija putem savremenih sredstava komunikacije (film, televizija, radio, Internet, štampa, literatura…). Najbolji primjer ovakve vrste komunikacije bili bi izbori za predsednika neke države, ili najobičnija televizijska reklama. Korišćenje ovih sredstava ima za cilj zadovoljenje čovekove potrebe da bude obavešten o značajnim društvenim dešavanjima.

                                          Резултат слика за tv reklama


                                                 Komunikacija u organizaciji

je proces prenošenja informacija, ideja, misli, stavova i planova između ljudi u različtim delovima organizacije. Izuzetno je važna. Neodgovarajuća ili pogrešna komunikacija među zaposlenima ili između zaposlenih i rukovodilaca je glavni uzrok konflikata, nezadovoljstva i niskog radnog morala u nekoj firmi.

                                   Резултат слика за komunikacija u organizaciji






Нема коментара:

Постави коментар