Javna komunikacija
Za razliku od grupne komunikacije, javna komunikacija
podrazumeva veću grupu, sa više ljudi. Primeri javne komunikacije su intervjui,
konferencija za štampu, gde imamo više ljudi koji pričaju o istoj temi i jedni
drugima nameću svoja mišljenja, tribine
Masovna komunikacija
je po pravilu jednosmerna i
obuhvata veliki broj učesnika, bez obzira na profesionalni, starosni, polni ili
bilo koji drugi status. To je organizovano prenošenje svih oblika informacija
putem savremenih sredstava komunikacije (film, televizija, radio, Internet,
štampa, literatura…). Najbolji primjer ovakve vrste komunikacije bili bi izbori
za predsednika neke države, ili najobičnija televizijska reklama. Korišćenje
ovih sredstava ima za cilj zadovoljenje čovekove potrebe da bude obavešten o
značajnim društvenim dešavanjima.
Komunikacija u organizaciji
je proces prenošenja informacija, ideja, misli, stavova i planova između
ljudi u različtim delovima organizacije. Izuzetno je važna. Neodgovarajuća ili
pogrešna komunikacija među zaposlenima ili između zaposlenih i rukovodilaca je
glavni uzrok konflikata, nezadovoljstva i niskog radnog morala u nekoj firmi.
Нема коментара:
Постави коментар